Helpdesk
Als u problemen ondervindt bij het gebruik van de DioNeth Collectie, dan horen wij dat graag van u. U kunt uw problemen, opmerkingen, tips en voorstellen mailen naar webmaster@dioneth.nl.

Voor problemen met uw USB-stick, zie onderstaande oplossingen:
Ik krijg de melding: failed to load PDF document / Documenten kunnen niet worden geladen
Dit is meestal de oorzaak van Google Chrome:
- Open Internet Explorer (of installeer IE 10)
- Ga naar ‘Extra (rechtboven in scherm: huis/ster/bloem?) – Internetopties’
- Kies het tabblad ‘Programma’s’
- En klik op de link ‘Internet explorer als standaard browser instellen’
- Sluit af door te klikken op ‘Toepassen – ok’
In ‘Zoeken’ wordt geen enkel woord gehighlighted / geen woorden ingekleurd
- Verwijder alle Readers: (Start – Configuratiescherm – Programma’s verwijderen)
- Verwijder zo ook DtSearch Highlighter en Greenshot (zie ook vraag 1)
- Zorg dat Internet Explorer uw standaard browser is! (Firefox werkt niet, heeft eigen reader: werkt niet samen met AdobeReader)
- Installeer de stick opnieuw (start de computer opnieuw op)
De highlight kleurt / arceert de verkeerde woorden bij de zoekactie
- Zie video probleemoplossing op de stick of op deze site (downloads)
- Klik op start en kies voor zoeken
- Type in de witte balk %temp% en klik op die map bovenin uw scherm
- Zoek onder de temp-bestanden ‘dtpdf.tmp’ en verwijder dit bestand
Het scherm blijft grijs bij Windows 8, zowel bij zoeken als bij lezen
- Open de Adobe Reader
- Kies ‘Bewerken – Voorkeuren – Beveiliging (uitgebreid)’
- Haal het vinkje weg bij ‘beveiligde modus inschakelen bij opstarten’